
درسته که گذر زمان خیلی از مشکل ها را حل میکنه . ولی یک سری جدید هم پیدامی شن . از حل قبلی ها آرامش میگیریم . فعلا هم مجبوریم نگرانی جدیدها را تحمل کنیم . یعنی بعضی وقتا در اوج لذتیم و گاهی در حضیض ذلت . بهتره این منحنی سینوسی را یک مسیری تصور کنیم که داریم روی اون اسکی می کنیم و از این بالا و پایین رفتنا لذت ببریم ....
ادامه مطلب