خسته شدم از اینکه :که تو جمع دوستان و فامیل حرفامو که خیلی ساده و بدور از شیله پیله هستن، مرتب کنترل کنم،که شاید به کسی بر نخوره. یا یکی نره یه جایی دیگه عنوان کنه و بعد هی باید جواب این و اونو بدم.چرا باید اینقده پیچیده و محتاط باشیم.
خاطرات و دلنوشته های یک ......ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7