از تو قطار
ماشین ها که در جاده های موازی ریلها در حرکتند. چقده محقر و آسیب پذیرتر به نظر میاند.
کشاورزهایی که در مزارع کار می کنند. چقده تنها و خسته تر به نظر میاند.
مسافرهایی که در گوشه ای اطراق کردن. چقده غریب و نگران به نظر میاند.
حیون هایی که تو مزارع و بیابون ها در چران. چقده غرق در آرامش خودشونند.
کوها چقده به آدم احساس تنهایی میده .
انتهای تاریکی شب کناره جاده ها چقده راز آلود و مبهمه.
در مدخل ورودی شهرها چقده فقر به استقبالت میاد .
چهره واقعی شهرها از پنجره قطار چقده واقعی و بدون بزک نمایانه.
جریان لخت و واقعی زندگی چقده بهتر قابل مشاهده است.
و آهنگ حرکت قطار چه تعمق محزونی به وجود آدم سرازیر می کنه.
خاطرات و دلنوشته های یک ......ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9