خاطرات و دلنوشته های یک ...

متن مرتبط با «یادش بخیر» در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... نوشته شده است

یاد

  • نیلوبلاگ

    نزدیک است که از یادم بروی . و من باید آماده شوم . خرابی های بجا مانده ات را بسازم.  به گونه ای که:  هیچ نشانی از تو بجا نماند. و اکنون چه جای تداعی؟ این ضرب المثل است. آب که از سر گذشت. چه یک نی چه صد نی. پس در این فاصله بیا. کمی خرابترم کن.          ...

    ادامه مطلب