حس می کنم که عقربه ذخیره دوست داشتن و محبت در دلم نسبت به بعضی افراد و بعضی چیزا مثل بنزین اتومبیلی که داره تموم می شه به سمت E میل میکنه . اشیاء را فعلا بی خیالش می شم.اما آدما چرا؟و از اون مهمتر دوستان و اقوام و زبونم لال خیلی نزدیکتراش چرا؟ تو می دونی ؟ اصلا پشت هقت کوه سیاه ,خدای ناکرده اینطور حس شومی گریبانگیرت شده؟ راهکاری برای رهایی از اون به نظرت میرسه؟
خاطرات و دلنوشته های یک ......ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال میکنید
برچسب: درجه دوست داشتن,درجه ی دوست داشتن, نویسنده: بازدید: 17