درجه دوست داشتن

خرید بک لینک

   حس می کنم که عقربه ذخیره دوست داشتن و محبت در دلم نسبت به بعضی افراد و بعضی چیزا مثل بنزین اتومبیلی که داره تموم می شه  به سمت E میل میکنه  . اشیاء را فعلا بی خیالش می شم.اما آدما چرا؟و از اون مهمتر دوستان و اقوام و زبونم لال خیلی نزدیکتراش چرا؟ تو می دونی ؟ اصلا پشت هقت کوه سیاه ,خدای ناکرده اینطور حس شومی گریبانگیرت شده؟ راهکاری برای رهایی از اون به نظرت میرسه؟

خاطرات و دلنوشته های یک ......

ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال می‌کنید

برچسب: درجه دوست داشتن,درجه ی دوست داشتن, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 25 آذر 1395 ساعت: 8:24

صفحه بندی