یلدای تنهایی

خرید بک لینک

        وقتی دلتنگ می شوم . به تنهاییم سر می زنم.همیشه  با آغوش باز پذیرایم هست .درست مثل سال کامل,همه تقسیمات و مناسبت ها را دارد.ببین امشب با هم چه یلدایی داریم!!!گوش به زنگ قصه هایت هستم.وقتی خوابم برد چراغ ها را هم خاموش کن.

 

 

خاطرات و دلنوشته های یک ......

ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 17:23

صفحه بندی