وقتی دلتنگ می شوم . به تنهاییم سر می زنم.همیشه با آغوش باز پذیرایم هست .درست مثل سال کامل,همه تقسیمات و مناسبت ها را دارد.ببین امشب با هم چه یلدایی داریم!!!گوش به زنگ قصه هایت هستم.وقتی خوابم برد چراغ ها را هم خاموش کن.
خاطرات و دلنوشته های یک ......
ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6